Se her NY søm-gruppe!

Ja da var den laget en helt ny sømgruppe på facebook, der er alle hjertelig velkommen. Gruppen er for alle som elsker å sy, finne flotte nye stoffer og annet tilbehør som knapper mm, ja alt du vil trenge for å få til å sy. Det er også tillatt å selge det du selv har laget av søm…

Gruppen ble opprettet i dag og håper nå at denne kan få vokse seg stor og fin slik at vi kan ha en felles plass for omsetning av fine saker. 🙂

 

Her finner du Stoff og Sømgale

 

MysterieStrikk – Påsken 2019 – Bli med!

🐣MysterieStrikk før Påsken 2019 av BeasStrikkeDesign🐣

Mysteriestrikken vil foregå i egen Facebook-grupp for dette slik som vi hadde det før jul.
Kosnad: 45,- (beløpet må være bet. for å komme i gruppen, link til gruppen finner du også i første infor Del O)
For påmelding kan du gjøre dette via nettstedene: Ravelry, og Strikkoteket, se linker nederst i innlegget her. Jeg kan også ta Vipps og da sendes delene ut til din epost mauelt som pdf-fil. Send meg da en pm på facebook.
Etter kjøp må du be om medlemsskap i gruppen.

🐣Hva skal Strikkes🐣
Siden påsken er så sent på året i år har jeg valgt sokker som jeg har kalt “Påske Sokker” og
dette blir sokker i str. 38-40
Mønstret blir lagt ut i 4 deler, der du har en hel uke på deg
for å få delen ferdig før neste del kommer ut.

Delene legges ut følgende datoer.
Del O Dette er inforfmasjon om strikken med linker til gruppa. og denne får du tilgang til rett etter et kjøp.
Del 1 18 mars 2019
Del 2 25 mars 2019
Del 3 1 april 2019
Del 4 8 april 2019
Og da finner du de automatisk inne der du har handlet ettehvert som tiden går. Etter at mysteriestrikken er over vil også mønstret bli lagt ut for salg, i sin helhet på nettsidene Ravelry, BeasStrikkeDesign og på Strikkoteket.

Bli med Dette blir morro!

Ravelry: https://www.ravelry.com/patterns/library/paskesokker-2
Strikkoteket: https://www.strikkoteket.no/product/paskesokker/